teisipäev, september 09, 2008

MM tulemused

Oleme MM-lt tagasi. Saagiks jäi kokkuvõttes seekord 2,5 "barankat" ja Kalle 15. koht M40 klassis 80 meetri võistluses.

Andres sai viimane päev "baranka" ning mina jätsin aja- ning motivatsioonipuudusel ühe rebase metsa piuksuma ehk siis tulemuseks "pool barankat" või tagasihoidlik 33. koht 47 osaleja seas. Seekordne 80 meetri rada oli minu poolt nähtuna aegade raskeim, sest tõusumeetreid kogunes rajal ~650 ehk 100 m rohkem kui Kallel. Tänu rajaprofiilile, tihedale alusmetsale, enda vähesele kogemusele mägedes jooksmisel, jubedatele prohmakatele raja valikul ja rajameistri tööle polnudki seekord erilisi võimalusi oluliselt parema tulemuse väljajooksmiseks.

Tulemused on näha sakslaste rebasejahi kodulehelt: http://www.darc.de/ardf/contest/08090406/08090406.htm.

Mingil hetkel panen siia kirja ja üles ka juttu ning pilti sellest mis seal Koreas siis toimus ja näha oli.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hea et eluga tagasi olete. Ehk Euroopa metsad on lahkemad.

Tarmo Gede ütles ...

Nojah, käidud nähtud. Aga lisamuljetega läheb ikka nüüd mõni päev aega, kuniks ma kohalikku aja ja töötsüklisse sisse olen elanud...

Pealegi on mul pildimaterjali ca 4-5 tunni jagu, mida peab enne avaldamist tublisti rehitsema.